søndag 8. august 2010

I Kongens klær


I dag har en samling av verdens stolteste foreldre vært på Huseby i Oslo for å se resultatet av at "podene" har vært på sommerkurs på Garde-leiren en uke.
Vi fikk oppleve masse god musikk, imponerende armsvinger og taktfaste trinn i alskens formasjoner - og når tårene spretter på grunn av noe sånt, hvordan skal det da bli den dagen kirkeklokkene ringer...???

Da Storepiå og resten av kompaniet var ferdige med sin opptreden, fikk vi en imponerende oppvisning av HM Kongens Garde.
Totalt en flott opplevelse i et nydelig sommervær -  og så gjenstår det bare å se om kunnskapene i stryking, klesbretting og sengereiing vil vedvare
                                                sommerklem fra

6 kommentarer:

  1. Så herlig, men ho ser så voksen ut. Hold igjen litt da..... ho får ikke bli voksen riktig enda.... Klem

    SvarSlett
  2. Heisann :))beklager sen respons fra meg, men det gules fatet du spurte etter på bloggen min er også fra Rice :)Så koselig med stor og flink datter i garden! Skjønner godt at du felte noen tårer :))Ha en fortsatt fin uke! klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. hei på deg Tintin, ja hva skal mann si til en stolt mor. Ble sikkert en kjempe opplevelse for jenta, så det er vel det viktigste. Angående kirkeklokker og tårer, ta med et digert badehåndkle, hahaha men vi får nå håpe det ligger en god stund frem i tid da. Du har lov til å være kjempe stolt, tenk om hun går inn i garden og du ser henne spille sammen med dem tenk hvor stolt du blir da :)

    Masse god hilsner fra meg

    SvarSlett
  4. Å, dette skulle eg gjerne ha vore med på! Musikanten min burde ha vore i Garden, han hadde profitert på det;) Men etter litt vurdering vart det ikkje den retninga. Dessverre! Det er så stilig!

    Kanskje kan du skifte kva blogg det vert linka til i profilen din? Når eg vil på besøk til deg kjem eg til den gamle;) Altså når eg klikkar på namnet ditt i kommentarar i min blogg.

    SvarSlett
  5. Der var det link til rett blogg, vettø:)

    SvarSlett
  6. Vet akkurat hvordan du følte det! Da datteren min var ferdig med "Bootcamp" og de marsjerte inn på stadion, kunne jeg knapt se henne gjennom snørr og tårer! Utrolig rørende! Selvfølgelig kom tårene da hun giftet seg også...
    Ha en fin weekend!
    R

    SvarSlett